Polecany post

3 książki z muzyką w tle | febliki


Bez wątpienia należę do tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez muzyki. 
A książki z muzyką w tle? Kocham! Dlatego przed Wami króciutkie zestawienie właśnie takich książek. ;)



1. Promyczek
Właściwie cała seria: Promyczek, Gus, Franco. Wszystkie części kręcą się wokół muzyki, bo duże znaczenie odgrywa tu zespół Rook, w którym grają Gus i Franco. Kim Holden udało się zawrzeć opisy dotyczące powstania piosenek (Promyczek), czy też pokazać bliżej trasę koncertową (Gus).
Na końcu każdej z książek autorka zamieściła listę utworów, które w jakiś sposób są ważne dla niej lub/i powieści.

2. Piosenki o dziewczynie
Charlie zostaje osobistym fotografem pewnego rosnącego w popularność zespołu. To daje jej możliwość zajrzenia za kulisy trasy koncertowej i nie tylko... Więcej pisałam o tym tutaj. Bardzo podoba mi się to, że można nie tylko przeczytać teksty, ale też odsłuchać piosenek, jakie stworzył Chris Russell dla swojej powieści. Dodam tylko, że to dopiero 1. tom.

3. Maybe someday
I wreszcie... Maybe Someday. Ride jest utalentowanym gitarzystą, a Sydney śpiewa do jego muzyki. Niedawno na nowo odkryłam tę powieść i znów zakochałam się we wszystkich piosenkach. Tak, tutaj w środku też są piosenki! I ktoś je nagrał (Griffin Peterson)! Można je odsłuchać <klik>.
I są cudowne!


Lubicie książki z muzyką w tle? Jakie polecacie? :)

Komentarze

  1. Ooo, nie wiedziałam że w tych książkach pojawia się muzyka :D
    Kiedyś je przeczytam :)
    Buziaki! :* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą i trzecią, obie mi się bardzo podobały. I fajnie, że w przypadku Maybe Someday możemy naprawdę posłuchać tych piosenek. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło! ♥