Polecany post

3 książki z muzyką w tle | febliki

Bez wątpienia należę do tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez muzyki.  A książki z muzyką w tle? Kocham! Dlatego przed Wami króciutkie zestawienie właśnie takich książek. ;) 1. Promyczek Właściwie cała seria: Promyczek, Gus, Franc o. Wszystkie części kręcą się wokół muzyki, bo duże znaczenie odgrywa tu zespół Rook, w którym grają Gus i Franco. Kim Holden udało się zawrzeć opisy dotyczące powstania piosenek ( Promyczek ), czy też pokazać bliżej trasę koncertową ( Gus ). Na końcu każdej z książek autorka zamieściła listę utworów, które w jakiś sposób są ważne dla niej lub/i powieści. 2. Piosenki o dziewczynie Charlie zostaje osobistym fotografem pewnego rosnącego w popularność zespołu. To daje jej możliwość zajrzenia za kulisy trasy koncertowej i nie tylko... Więcej pisałam o tym tutaj . Bardzo podoba mi się to, że można nie tylko przeczytać teksty, ale też odsłuchać piosenek, jakie stworzył Chris Russell dla swojej powieści. Dodam tylko, że to dopi

Social media book TAG | febliki



Dzisiaj ostatni dzień sierpnia - kończą się letnie dni, co dla niektórych będzie oznaczało mniej czasu na czytanie. Dlatego tym razem postawiłam na coś innego niż recenzja. To pierwszy book tag, który miałam okazję zrobić. ;-) Piszcie w komentarzu, jeśli jakieś moje typy zgadzają się z Waszymi! Zapraszam do czytania.
P.S. Dzisiaj Dzień Blogera! ;-)


1. TWITTER

Nie chciałam tutaj podawać Małego Księcia, ale miałam mały problem, żeby sobie przypomnieć inną książkę, która byłaby krótka i mi się na tyle podobała. A potem wpadła mi do głowy Księga cmentarna! Moje pierwsze spotkanie z Neilem Gaimanem i na pewno nie ostatnie.



2. FACEBOOK  

Seria Samanthy Shannon - to nazwisko słyszałam i widziałam swego czasu wszędzie. Długo się opierałam, bo bałam się rozczarowania, jednak niedawno sięgnęłam po pierwszą część. Mogę powiedzieć tylko tyle, że podobała mi się, ale nie było fajerwerków. Jednak liczę, że następne części zwalą mnie z nóg, bo podobno są lepsze. ;-)



3. TUMBLR

Przeczytałam Miasto Kości w wakacje 2010 roku, więc już trochę czasu minęło. ;) Jace to był mój pierwszy "książkowy mąż" (i został nim do tej pory), choć w filmie bardziej podobał mi się Simon, a w serialu... Alec ;-) Przygodę z Igrzyskami śmierci Suzanne Collins zaczęłam mniej więcej równolegle, co z książkami Cassandry Clare. Ale filmy zdecydowanie muszę sobie odświeżyć. 



4. MYSPACE

Muszę przyznać, że aby odpowiedzieć na to pytanie, musiałam przejrzeć swój profil na lubimyczytać ;-) Dość "świeżo" przeczytaną przeze mnie książką (z sierpnia poprzedniego roku) jest Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew Quicka. Oceniłam ją wtedy na 6/10, ale zupełnie nie mogę sobie przypomnieć dlaczego. Co więcej, mimo przeczytania jeszcze raz opisu nie wiem, o czym tak naprawdę była. Nie pamiętam z niej tak naprawdę nic.


5. INSTAGRAM

Tutaj trochę oszukam, bo podam książkę, której na pewno zrobiłabym zdjęcie, gdybym ją miała na półce. :D Nowe wydania Trylogii Czasu Kerstin Gier są po prostu śliczne (choć stare też są ładne!). Tym bardziej, że bardzo lubię tę serię i mam nadzieję kiedyś zdobyć ją całą. ;-)

6. YOU TUBE

A jakiej książkowej ekranizacji NIE chciałabym zobaczyć? :-) Byle żeby była dobrze zrobiona: oddawała klimat książki, bohaterowie przypominali... siebie, a fabuła nie odbiegała od oryginału. Słyszałam, że prawdopodobnie ma powstać ekranizacja Wszystkich jasnych miejsc Jennifer Niven, czekam na to bardzo. Ale jeśli miałabym wybrać inną książkę, no to... byłoby to Maybe Someday. Jednak film nie powstanie, ponieważ nie wszystko można byłoby idealnie pokazać na ekranie. Zostaje wyobraźnia ;-) Za to podobno mają trafić do kin inne ekranizacje książek Colleen Hoover. 



7. LUBIMY CZYTAĆ

Z racji tego, że cykl Dary Anioła był już wymieniony wyżej, postanowiłam umieścić w tym punkcie inną książkę, którą ostatnio zaczęłam polecać znajomym. Poezjowieść Mroki Jarosława Borszewicza. To niezwykła książka, naprawdę! Mówiłam o niej tutaj





Jeśli ktoś z Was robił już ten book tag, to niech koniecznie poda link w opisie, chętnie zajrzę. A jeśli jeszcze nie, to możecie czuć się nominowanymi do odpowiedzi w komentarzu, albo na swoim blogu. 😊 

Pozdrawiam ciepło
Katja

Komentarze

  1. Sama też bym chciała zobaczyć Maybe Someday na ekranie! :) Wielka szkoda, że nic takiego jednak nie powstanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybe Someday na dużym ekranie to byłoby coś *_* ale to niewykonalne :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo świetny Tag. Zgadzam się z tym, że byłoby świetnie zobaczyć ekranizację "Maybe someday", ale sama autorka powiedziała, że niektóre sceny byłyby niemożliwe do ukazania w filmie i z tym akurat się zgodzę.
    Pozdrawiam serdecznie!
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć ekranizację "Zakochać się" Cecelii Ahern. Przeczytałam niedawno i jestem pod jej ogromnym wrażeniem :). Co do książki, której koniecznie chciałam zrobić zdjęcie - był to "Zapach czekolady", mmm, pychota :D. A książką, do której przeczytania zmusiła mnie presja innych, było "O wiele więcej" Kim Holden. Nie żałuję!

    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "O wiele więcej" mam w planach czytelniczych, ale resztę muszę sprawdzić! Dzięki! ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny tag :) Okładki Trylogii Czasu są naprawdę prześliczne, zarówno te stare, a te nowa to cud, miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ,,Czasu żniw", muszę przyznać, nie dokończyłam, bo troszkę mnie zanudził. Na krótką książkę chyba, mimo wszystko, wybrałabym jednak tego nieśmiertelnego ,,Małego księcia" bo jest naprawdę wartościową lekturą, no co tu dużo pisać! :) A ,,Mroki" od jakiegoś czasu mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czas żniw" faktycznie czasami przynudzał, ale naprawdę liczę, że cała ta historia nabierze jeszcze rozpędu ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam ten tag! :D Kiedyś muszę go zrobić u siebie! :) Co do ekranizacji, to właśnie, jakiej by się nie chciało zobaczyć? :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę się kiedyś w końcu wziąć za Księgę Cmentarną - w zasadzie to za cokolwiek, co napisał Neil Gaiman, bo tak, jestem jedną z tych nielicznych, która jeszcze z tym panem styczności nie miała. I tak, wiem, że to wstyd niemiłosierny...
    duch lasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też dopiero niedawno przeczytałam pierwszą książkę Gaimana...:D

      Usuń
  9. Też tak miałam z Czasem żniw tyle, że mnie się średnio książka spodobała.
    Trylogia czasu jest piękna! Zacieram już ręce na wznowienie drugiego tomu <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło! ♥